Üzv girişi

Sizin hesabınız var? Daxil ol

Sizin hesabınız var? Daxil ol

`Qeydiyyat` düyməsini klikləməklə, şəxsi məlumatlarınız Kvkk Mətni çərçivəsində işlənəcək. Üzvlük MüqaviləsiOxuduğunuzu və qəbul etdiyinizi təsdiq edirsiniz.

Ləğv Və Geri Qaytarma

Yerləşdirmə və turizm məhsulunun dəyişdirilməsi, ləğvi və geri qaytarılması.

Platformamızda onlayn sifariş edilə bilən bir neçə növ səyahət xidmətləri var. Bunlar aviabiletlər, Hop on Hop off avtobus turları, böyük şəhərlərdə çay və kanal kruizləri (yeməkli və ya yeməksiz), müxtəlif məşhur attraksionlara, tamaşalara, tematik parklara və şoulara giriş biletləri (yeməkli və ya yeməksiz), bir və ya bir neçə günlük turlardır.

Platformamızda təqdim olunan hər bir xidmətin növündən asılı olaraq, fərqli ləğvi, dəyişdirilməsi və geri qaytarılması siyasəti var. Rezervasiya sistemimiz tam avtomatlaşdırılmış olduğundan, ləğv və ya pulun geri qaytarılması barədə məlumat xidmət və ya məhsulun sifarişi zamanı göstərilir. Təyyarə səyahətləri və aviabiletlər üçün ayrıca ləğvetmə və dəyişiklik siyasətləri aşağıda, (aviabiletlər) bölümündə görmək olar.

1. Rezervasiya etməklə siz rezervasiya zamanı nümayiş etdirilən müvafiq qaydaları qəbul edirsiniz. Siz hər bir Xidmət Təchizatçısının ləğvetmə siyasətini və hər hansı digər siyasəti (yaş tələbləri, qrup rezervasiyaları üçün əlavə ödənişlər, əlavə çarpayılar, səhər yeməyi və ev heyvanları və s. haqqında) məlumatı görəcəksiniz.

2. Sifarişin ləğvi və ya dəyişdirilməsi halında, hər hansı ləğvetmə/dəyişmə haqqı və hər hansı geri ödəniş Provayderin ləğv etmə/dəyişmə siyasətinə tabe olacaq. İstənilən məhsul sifariş edilmədən əvvər, şərtlər düyməsinə basılıb görülə bilər.

3. Bəzi Rezervasiyalar pulsuz olaraq ləğv edilə bilməz (məhsul bron edərkən Geri Qaytarılmayan və ya Non Refundable sözləri göstəriləcək), digərləri isə yalnız müəyyən bir vaxta qədər pulsuz olaraq ləğv edilə bilər ki, bu da rezervasiya sifariş zamanı göstəriləcək.

4. Əgər siz Səyahət Məhsulunu bron etmisinizsə və əvvəlcədən ödəniş etmisinizsə (bütün qiymət komponentləri və/yaxud təhlükəsizlik depoziti də daxil olmaqla), Xidmət Provayderi və ya Master Tur MMC məbləğin qalan hissəsini müvafiq tarixdə ala bilmədikdə, xəbərdarlıq etmədən Rezervasiyanı ləğv edə bilər. Bu halda, etdiyiniz hər hansı ön ödəniş Xidmət Təchizatçısının öz mülahizəsinə əsasən geri qaytarılacaqdır. Ödənişin vaxtında həyata keçirilməsinə (bank, debet kartınızın və ya kredit kartınızın rekvizitlərinin düzgünlüyünə və hesabınızda kifayət qədər vəsaitin olmasına) siz cavabdehsiniz. Platformamız vasitəsilə sifariş etdiyiniz səyahət məhsulu üçün bütün ödənişlər bizim bank hesabımızdan keçdiyi üçün geri qaytarılma zamanı bank və vergi rüsumları tətbiq oluna bilər.

5. Əgər bron edilmiş xidmətin başlanmasına vaxtında çata bilməyəcəyinizi düşünürsünüzsə, lütfən, Xidmət Provayderinizlə əlaqə saxlayın və Rezervasiyanızı ləğv etməmələri üçün xahiş edin. Belə hallar üçün dəstək şöbəmizlə də əlaqə saxlayaraq sizi nə vaxt gözləyə biləcəklərini bildirə bilərsiniz. Əgər geciksəniz, biz nəticələrə görə məsuliyyət daşımırıq (məsələn, Rezervasiyanızın ləğvi və ya Xidmət Provayderinin tuta biləcəyi hər hansı rüsumlar).

6. Sifarişi edən şəxs kimi sizin yanınızda səyahət edən bütün üzvlərinin hərəkətlərinə və davranışlarına (Səyahət Məhsulu ilə bağlı) cavabdehsiniz. Siz həmçinin bu şəxslərin şəxsi məlumatlarını bizə təqdim etməzdən əvvəl onlardan razılıq almaq üçün məsuliyyət daşıyırsınız.

 

Uçuşlar1.

1. Platformamızda təqdim olunan aviabiletlərin əksəriyyəti aviaşirkətlər üçün Üçüncü tərəf kimi çıxış edən Aqreqator vasitəsilə təmin edilir.

2. Siz birbaşa aviaşirkətdən Rezervasiya edirsiniz. Biz Rezervasiyanız üçün "müqavilə bağlayan tərəf" deyilik. Rezervasiya edərkən siz Üçüncü Tərəfin Aqreqator Müqaviləsi (bilet üçün) və Aviaşirkətin Daşıma Müqaviləsi (Biletin özü üçün) bağlayırsınız.

3. Əgər siz hər hansı əlavə xidmətlər (əlavə baqaj, sığorta və s.) sifariş etsəniz, siz Üçüncü Tərəf Aqreqatoru və ya başqa şirkətlə birbaşa müqavilə bağlamış olursunuz. Biz bu müqavilənin bağlanmasında iştirak etməyəcəyik.

4. Biz yalnız Platforma kimi fəaliyyət göstəririk və Üçüncü Tərəf Şərtləri bizə şamil edilmir. Biletinizə və ya ala biləcəyiniz hər hansı əlavə xidmətlərə görə məsuliyyət daşımırıq və (qanunla icazə verilən maksimum həddə) Rezervasiyanızla bağlı sizin qarşınızda heç bir məsuliyyət daşımırıq.

Bizim hərəkətlərimiz

1. Biz, aviabiletləri müqayisə edə və sifariş edə biləcəyiniz Platforma təqdim edirik.

2. Uçuşunuzu bron etdikdən sonra Rezervasiya məlumatlarınız (məsələn, səyahət edənlərin adları) Xidmət Provayderi ilə paylaşılacaq.

3. Daşıma şirkətinin müqaviləsindən asılı olaraq, istəsəniz, Rezervasiyanızı dəyişdirmək və ya ləğv etməkdə sizə kömək edə bilərik.

Biletin dəyişdirilməsi, ləğvi və geri qaytarılması

1. Siz Ləğv siyasətini Daşınma şirkətinin Müqaviləsində görə bilərsiniz, bu da Uçuşunuzu bron edərkən mövcud olacaq.

2. Uçuşunuzun dəyişdirilməsi və ya ləğvi üçün rüsum tutula bilər.

3. Aviaşirkətlər öz mülahizələri əsasında uçuşların vaxtını dəyişdirmək və ya ləğv etmək hüququnu özündə saxlayır.

4. Eyni aviaşirkətin müxtəlif biletlərində fərqli məhdudiyyətlər və ya müxtəlif xidmətlər ola bilər.

5. Dəyişikliklər, ləğvlər və ya pulların geri qaytarılması ilə bağlı hər hansı sualınız olarsa, Müştəri Xidmətimizlə əlaqə saxlayın.

6. Əgər siz pasport məlumatlarınızı səhv daxil edib aviabilet almısınızsa, bron etdikdən sonra 1 (bir) saat ərzində dəstək xidmətimizə yazılı məlumat göndərməli və eyni zamanda qaynar xəttə zəng etməlisiniz. Aviabiletləri bron edərkən səhv daxil edilmiş adlar, soyadlar, pasport nömrələri, doğum tarixləri aviaşirkət tərəfindən pulun geri qaytarılmadan xidmət göstərməkdən imtinasına səbəb ola bilər.

7. Bəzi çarter aviadaşıyıcıları və ya çarter reysi həyata keçirən milli aviadaşıyıcılar bron edildikdən sonra hətta ilk saatda belə biletin ləğvinə icazə vermirlər. Buna görə də, rezervasiya səhifəsinə keçməzdən əvvəl daxil edilmiş pasport məlumatlarını yoxlamanızı xahiş edirik.

8. Əgər pasport məlumatlarınızı pasportda göstərildiyi kimi daxil edəcəyinizdən əmin deyilsinizsə və səhv etməkdən qorxursunuzsa, pasportlarınızın surətlərini dəstək xidmətimizə göndərə və bron etmək istədiyiniz xidməti qeyd edə bilərsiniz. Əməkdaşlarımız sizə bir link göndərəcək. Bu link vasitaəsi ilə sifarişinizi bir daha yoxlayıb ödəmə səhifəsinə davam edə bilərsiniz.

Sizin hərəkətləriniz

1. Otel, aviabilet, tur, nəqliyyat seçərkən gəliş tarixlərini, qaldığınız günlərin sayını və böyüklərin, uşaqların və onların sayını, yaşlarını qeyd edirsiniz. Əgər seçilmiş xidmət və ya yerləşdirmə obyekti üçün bron edərkən uşaqların yaşını səhv göstərmisinizsə, son qiymət əvvəlkindən fərqli ola bilər, çünki rezervasiya zamanı siz artıq yaş əvəzinə doğum tarixlərini daxil edirsiniz. Buna görə də, yerləşdirmə obyektinə çatan zaman və ya təyyarəyə minmə zamanı olacaq uşaqların yaşını daxil etməlisiniz. Uşaqların yaşı ilə bağlı xidmət təminatçısı, yəni aviaşirkət, yerləşdirmə obyekti və ya nəqliyyat şirkətləri tərəfindən müəyyən edilmiş hər hansı uyğunsuzluq, əlavə ödəniş və ya xidmətlərin göstərilməsindən imtina səbəbi bilər.

2. Siz bütün əlaqə məlumatlarınızı düzgün daxil etməlisiniz ki, biz və/yaxud Xidmət Provayderi Rezervasiyanız haqqında sizə məlumat verə bilsin və lazım gəldikdə sizinlə əlaqə saxlanıla bilsin.

3. Şərtlərimizi və Üçüncü Şəxs Şərtlərini (bunlar rezervasiya zamanı göstəriləcək) oxumalı və bunlarla bağlı qalmağa razılaşmalı və onların pozulmasının əlavə ödənişlər və/və ya Rezervasiyanızın ləğvi ilə nəticələnə biləcəyini qəbul etməlisiniz.

Uçuş Biletləri Axtarıram...
Zəhmət olmasa bir neçə saniyə gözləyin. Sizin ideal uçuş biletinizi axtarırıq..
Otel Axtarılır...
Zəhmət olmasa bir neçə saniyə gözləyin. Unikal tətiliniz üçün 650.000 otel arasından ən ideal alternativləri axtarırıq.
Tur axtarılır...
Zəhmət olmasa bir neçə saniyə gözləyin. Səyahət planınıza ən uyğun olan turları müəyyən edirik...